Poštovane članice i članovi!
S obzirom na otežanu pristupačnost u korištenju nove aplikacije m-zabe od strane osoba oštećena vida nakon višekratnih reakcija naših članova obratili smo se Zagrebačkoj banci d.d. U nekoliko pismenih obrazloženja i jednom online sastanku sa predstavnicima Zagrebačke banke došli smo do rješenja koje omogućuje korištenje mobilnih usluga Banke slijepim osobama. Do potpune prilagodbe aplikacije Banka je omogućila korištenje stare aplikacije m-zabe za slijepe i slabovidne osobe. U nastavku slijedi uputa iz ZABE za zainteresirane korisnike. Na kraju zahvaljujemo svima u Zagrebačkoj banci koji su sudjelovali u pronalaženju rješenja i našim članovima Petru Dučkiću i Tomi Juzbašiću koji su se aktivno uključili u pronalaženje rješenja. Zahvala ide i svim članovima koji su pisali u Udrugu slijepih Zagreb i Zagrebačku banku vezano na istu tematiku.
UPUTA IZ ZAGREBAČKE BANKE
Kao prvi korak molim da, svi korisnici koji aktivno mogu upotrebljavati e-mail, pošalju mali na adresu: m-zaba@unicreditgroup.zaba.hr sljedećeg sadržaja:
Subject: Stara m-zaba za slijepe i slabovidne osobe
U sadržaju molim da navedu interes za aktivaciju stare m-zabe zbog poteškoća s vidom/upotrebom alata za čitanje i pošalju sljedeće podatke:
- Ime i prezime
- OIB
- Broj mobitela
- Vrsta uređaja (Android ili iPhone)
- e-mail adresa registrirana na Play Storeu ili
- e-mail adresa registrirana na App Storeu (iPhone korisnike molimo da nakon slanja podataka instaliraju na svom uređaju aplikaciju TestFlight)
Iniciranjem kontakta e-mailom, zadatak će biti usmjeren na bankara koji će biti potpuno upoznat s postupkom i povratno ih kontaktirati, ali ako korisnik ima poteškoća pri korištenju e-maila, svakako neka se obrati telefonom na 01 3789785, gdje će kolege pomoći oko svih potrebnih koraka.
Molimo Vas da o ovoj uputi informirate i druge osobe s oštećenjem vida a koje imaju problema u korištenju nove m-zabe.
Hvala i pozdrav
mr.sc. Goran Denis Tomašković
izvršni direktor USZ